CV
Erhvervserfaring
2024-nu
Senior Procurement Manager, Lidl Danmark – Anskaffelser
Som senior projektleder har jeg det overordnede ansvar for visuelle projekter med høj kompleksitet og stor gennemslagskraft – både som strategisk styrmand og som hands-on grafiker. Jeg fungerer som in-house AD’er, visuel konsulent og kreativt bindeled mellem salg, marketing og øvrige fagområder.
• Lead på landsdækkende identitetsskifte i 150 Lidl-butikker
• Kvalitetssikring og kreativ sparring på tværs af fagafdelinger
• Visuel implementering, konceptudvikling og kampagnedesign
• Samarbejde med leverandører, indkøb og direktion
• Procesoptimering med realiserede besparelser på ca. 6 mio. kr.
2022–2024
Procurement Project Manager, Lidl Danmark – Anskaffelser
I denne rolle havde jeg det fulde ansvar for indkøb, produktion og styring af alt
marketingmateriale i Lidl Danmark. Som in-house AD’er og grafisk rådgiver sikrede jeg, at alt visuelt materiale – fra idé til færdig produktion – levede op til både brandidentitet og kampagneformål.
• Kreativt lead på kampagner med høj visuel gennemslagskraft
• Grafisk rådgivning og layout af både POS og brandingmaterialer
• Kontraktforhandlinger og styring af eksterne leverandører
• Tæt samarbejde med marketing og direktion
2019–2022
Graphic Project Manager, Lidl Danmark – Marketing
Styring af kampagner, events og store designprojekter – herunder udvikling og implementering af nyt instore-koncept i over 120 butikker.
• Projektleder på landsdækkende ombygninger med nyt visuelt udtryk
• Design og koordinering af instorematerialer og sponsorater
• Visuelt og koordinerende ansvarlig for events som Femina Kvindeløb og Tour de Kids
2016–2018
Graphic Designer, Lidl Danmark – Marketing
Ansvarlig for design af visuelt materiale – fra instore og OOH til kampagner og interne events.
• Kreativ specialist og fast AD’er på særlige kampagner
• Design af POS, plakater og kampagnemateriale med national synlighed
2010–2012
Grafisk ansvarlig, Bowl’n’Fun – Marketing
Daglig produktion og design af kampagner og grafisk materiale på tværs af centerkæden.
• Layout og produktion af POS, bannere og kampagner
• Udvikling af konceptuelle løsninger til print og web
2008–2010
Grafisk designer, Bowl’n’Fun – Marketing
Stod for implementering af ny visuel identitet på tværs af kæden.
• Designmanual og 360°-branding for B2C
• Produktion og kreativ udvikling af salgs- og kampagnemateriale
2007–nu
Freelance grafiker, LRVdesign
Mit kreative frirum, hvor jeg designer visuelle identiteter, layouts og kampagner for små virksomheder og foreninger.
• Tryksager, visuelle koncepter og branding
• Sparring og design for iværksættere med passion
2004–2007
Mediegrafikerelev, ER Tryk
Uddannet i traditionelt trykkeri med dyb forståelse for hele produktionskæden.
• Alt fra visitkort til boglayout og produktionsoptimering
• Stærk teknisk ballast og tryksikkerhed
Uddannelse
2018-2019
Art Director, DMJX
2010
Formlære 2, DMJX København
2009
Formlære 1, DMJX København
2009
Grafisk kreativitet, DMJX København
2007
Svendeprøve - Mediegrafiker, Hansenberg
Kurser
2021
Selvindsigt og DiSC, DISCnordic
2021
Projektleder - del 2, Peak Consulting Group
2020
Projektleder - del 1, Peak Consulting Group
2019
Trends i Praksis, Erhvervsakademi Aarhus
Sprog
Dansk
X
Engelsk
X
Tysk
X
IT-kompetencer
Adobe CS
X
Microsoft Office
X
Jira Work Management
X
Privat og fritid
Jeg har været kæreste med Mads siden 2011, og sammen har vi to børn
– Novi på 12 og Karla på 10, som sørger for, at livet aldrig bliver kedeligt.
I fritiden løber jeg for at holde hovedet klart, rejser for perspektiv, og laver mad for fornøjelsen (både det søde og det salte – jeg diskriminerer ikke).
Jeg kan sjældent lade være med at rode med grafik, selv når jeg har fri.
Referencer
Heidi Vittrup, 41 19 07 02, tidligere Head of Marketing, Lidl Danmark
Lotte Yde Knudsen, 28 29 30 22, tidligere Head of Marketing, Lidl Danmark
Lene Høj Larsen, 28 99 87 55, Direktør, Bowl’n’Fun