CV


Erhvervserfaring

2024-nu
Senior Procurement Manager, Lidl Danmark – Anskaffelser

Som senior projektleder har jeg det overordnede ansvar for visuelle projekter med høj kompleksitet og stor gennemslagskraft – både som strategisk styrmand og som hands-on grafiker. Jeg fungerer som in-house AD’er, visuel konsulent og kreativt bindeled mellem salg, marketing og øvrige fagområder.

• Lead på landsdækkende identitetsskifte i 150 Lidl-butikker
• Kvalitetssikring og kreativ sparring på tværs af fagafdelinger
• Visuel implementering, konceptudvikling og kampagnedesign
• Samarbejde med leverandører, indkøb og direktion
• Procesoptimering med realiserede besparelser på ca. 6 mio. kr.


2022–2024
Procurement Project Manager, Lidl Danmark – Anskaffelser

I denne rolle havde jeg det fulde ansvar for indkøb, produktion og styring af alt
marketingmateriale i Lidl Danmark. Som in-house AD’er og grafisk rådgiver sikrede jeg, at alt visuelt materiale – fra idé til færdig produktion – levede op til både brandidentitet og kampagneformål.

• Kreativt lead på kampagner med høj visuel gennemslagskraft
• Grafisk rådgivning og layout af både POS og brandingmaterialer
• Kontraktforhandlinger og styring af eksterne leverandører
• Tæt samarbejde med marketing og direktion


2019–2022
Graphic Project Manager, Lidl Danmark – Marketing

Styring af kampagner, events og store designprojekter – herunder udvikling og implementering af nyt instore-koncept i over 120 butikker.

• Projektleder på landsdækkende ombygninger med nyt visuelt udtryk
• Design og koordinering af instorematerialer og sponsorater
• Visuelt og koordinerende ansvarlig for events som Femina Kvindeløb og Tour de Kids


2016–2018
Graphic Designer, Lidl Danmark – Marketing

Ansvarlig for design af visuelt materiale – fra instore og OOH til kampagner og interne events.

• Kreativ specialist og fast AD’er på særlige kampagner
• Design af POS, plakater og kampagnemateriale med national synlighed


2010–2012
Grafisk ansvarlig, Bowl’n’Fun – Marketing

Daglig produktion og design af kampagner og grafisk materiale på tværs af centerkæden.

• Layout og produktion af POS, bannere og kampagner
• Udvikling af konceptuelle løsninger til print og web


2008–2010
Grafisk designer, Bowl’n’Fun – Marketing

Stod for implementering af ny visuel identitet på tværs af kæden.

• Designmanual og 360°-branding for B2C
• Produktion og kreativ udvikling af salgs- og kampagnemateriale


2007–nu
Freelance grafiker, LRVdesign

Mit kreative frirum, hvor jeg designer visuelle identiteter, layouts og kampagner for små virksomheder og foreninger.

• Tryksager, visuelle koncepter og branding
• Sparring og design for iværksættere med passion


2004–2007
Mediegrafikerelev, ER Tryk

Uddannet i traditionelt trykkeri med dyb forståelse for hele produktionskæden.

• Alt fra visitkort til boglayout og produktionsoptimering
• Stærk teknisk ballast og tryksikkerhed


Uddannelse

2018-2019
Art Director, DMJX


2010
Formlære 2, DMJX København


2009
Formlære 1, DMJX København


2009
Grafisk kreativitet, DMJX København


2007
Svendeprøve - Mediegrafiker, Hansenberg

Kurser

2021
Selvindsigt og DiSC, DISCnordic


2021
Projektleder - del 2, Peak Consulting Group


2020
Projektleder - del 1, Peak Consulting Group


2019
Trends i Praksis, Erhvervsakademi Aarhus

Sprog

Dansk
X


Engelsk
X


Tysk
X

IT-kompetencer

Adobe CS
X


Microsoft Office
X


Jira Work Management
X




Privat og fritid

Jeg har været kæreste med Mads siden 2011, og sammen har vi to børn
– Novi på 12 og Karla på 10, som sørger for, at livet aldrig bliver kedeligt.

I fritiden løber jeg for at holde hovedet klart, rejser for perspektiv, og laver mad for fornøjelsen (både det søde og det salte – jeg diskriminerer ikke).

Jeg kan sjældent lade være med at rode med grafik, selv når jeg har fri.

Referencer

Heidi Vittrup, 41 19 07 02, tidligere Head of Marketing, Lidl Danmark

Lotte Yde Knudsen, 28 29 30 22, tidligere Head of Marketing, Lidl Danmark

Lene Høj Larsen, 28 99 87 55, Direktør, Bowl’n’Fun